Novosti
  • Željeznički sektor – podrška u pregovorima

    Za klijenta u željezničkom sektoru, osigurali smo stručnu podršku tijekom pregovora o novom ugovoru za podršku u IT segmentu.

    Ostvarene koristi za klijenta – niži trošak IT opreme i usluga, poboljšanje kvalitete usluga.

  • Željeznički sektor – revizija implementacije ERP sustava

    Za klijenta u željezničkom sektoru, proveli smo reviziju projekta implementacije ERP sustava. Pregledali smo proces implementacije, projektni plan i isporuke, te sastavili preporuke za uspješno okončanje projekta.

    Ostvarene koristi za klijenta – uklonjene su slabosti u projektu i ERP implementacija je pokrenuta (sniženje troškova i zaštita dosadašnjeg ulaganja).

  • Financijski sektor – BCM trening

    Za klijenta iz financijskog sektora obavili smo trening zaposlenika u području upravljanja neprekinutim poslovanjem. Trening se sastojao od početnog i završnog ispita znanja, te edukacije ključnih zaposlenika vezanih uz proces upravljanja neprekinutim poslovanjem.

    Ostvarene koristi za klijenta – edukacijom se osvježilo znanje iz BCM područja te se povećala vjerojatnost uspješnog oporavka. Edukacijom i testiranjem su zadovoljeni i  određeni zahtjevi HNB regulative.

  • Državna uprava – Analiza radne učinkovitosti

    Za klijenta iz državne uprave upravo je odrađen projekt analize radne učinkovitosti. Projekt omogućuje menadžmentu da ostvari uvid u poslovnu opterećenost pojedinih zaposlenika i sektora, te da osigura bolje planiranje radne snage u budućnosti.

    Ostvarene koristi za klijenta – lakši nadzor utroška radne snage, te planiranje budućih potreba za radnom snagom vezano uz planirano poslovno opterećenje.

  • Energetski sektor – uspostava SAM procesa

    Zajedno sa tvrtkom partnerom uspješno smo proveli projekt uspostave procesa upravljanja softverskom imovinom (SAM – software asset management). Projekt je uključivao razvoj politika i procedure, uspostavu popisa softverske imovine, sastavljanje preporuka za poboljšanje, te kalkulaciju ostvarenih ušteda.

    Ostvarene koristi za klijenta – niži troškovi IT sektora, smanjenje financijskog i reputacijskog rizika, poboljšanje sigurnosti kroz uklanjanje sigurnosno opasnog softwarea.

  • Financijski sektor – Analiza BCM procesa

    Za klijenta iz financijskog sektora obavili smo projekt analize procesa osiguranja neprekinutog poslovanja. Tijekom projekta analizirali smo proces za slabosti, te sastavili preporuke za poboljšanja.

    Ostvarene koristi za klijenta – kroz prepoznavanje slabosti procesa povećala se vjerojatnost uspješnog oporavka.

  • Financijski sektor – Odabir bankarskog sustava

    Za klijenta iz područja bankarstva upravo je završen projekt odabira bankarskog sustava. projekt je uključivao analizu ponude, pripremu kriterija, pripremu radionica, vođenje kroz proces ocjenjivanja i izradu finalnog izvještaja.

    Ostvarene koristi za klijenta – struktuiranim pristupom odabira osiguralo se što bolje zadovoljavanje poslovnih, funkcijskih i tehničkih zahtjeva klijenta. Ovim projektom su se i smanjili projektni rizici koji su bili prepoznati i upravljani kroz proces odabira.

  • IT sektor – Nadzor kvalitete CRM implementacije

    Za tvrtku iz IT sektora nakon projekta odabira, odradili smo i nadzor implementacije CRM sustava. Sustav omogućava automatizaciju prodaje, osigurava bolju kontrolu nad generiranjem prodajnih prilika i pretvaranjem prodajnih prilika u uspješne prodajne ugovore.

    Ostvarene koristi za klijenta – projektom su se prepoznali projektni rizici, te su bili upravljani kroz proces odabira do kraja projekta.

  • Telekom – Pomoć u procesu interne revizije

    Za klijenta iz sektora telekomunikacija odrađen je projekt na pomoći u procesu redovne interne revizije IT kontrola.

    Ostvarene koristi za klijenta – osiguranje uspješnog testa internih kontrola, te smanjenje rizika u području IT procesa.